אבי אוחיון/לע"מ

במהלך כינוס עצרת האו"ם: רה"מ נתניהו נפגש עם נשיאי מלאווי ודרום סודן
תום אברמסון20.9.23
2
0
0
רה"מ בנימין נתניהו נפגש עם נשיא מלאווי לזרוס צ'אקוורה ועם נשיא דרום סודן סלבה קיר, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק.
מלשכת רה"מ נמסר: "נתניהו ציין כי הוא נחוש לחזק את הקשרים עם מדינות אפריקה ולהגביר את שיתופי הפעולה בתחומי החדשנות, החקלאות, ביטחון המזון ומים. כמו כן, רה"מ נתניהו הביע את נכונותה של ישראל לשיתופי פעולה שיכולים לתרום ליציבותה ושגשוגה של אפריקה.
ראש הממשלה בירך על ההצטרפותו של האיחוד האפריקני כחבר קבוע בקבוצת ה-G20. רה"מ נתניהו הזמין את שני המנהיגים לביקור בישראל ושניהם השיבו כי ישמחו להיענות להזמנה".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
