
"עצב גדול ירד על בית החולים" | רופא בכיר נפטר בפתאומיות מאירוע לבבי
תום אברמסון15.9.23
19
0
0
עצב גדול בבית חולים השרון: ד"ר יואב ענבר, בן ה-50, הלך לעולמו כתוצאה מאירוע לבבי שעבר בביתו.
ענבר ז"ל, אשר אותר ללא הכרה בביתו, הובהל לבילינסון במצב אנוש תוך מאמצי החייאה, שהחלו בביתו ולאחר שעות ארוכות בהן צוות רופאים נלחם על חייו, נקבע מותו.
פרופ' אלי עטר, מנהל מערך הדימות בבתי החולים בילינסון והשרון: ״כולנו מתקשים לעכל את הבשורה הקשה, רופא מוכשר ומקצועי שהיה לדוגמא ומופת לרבים. ההבנה שמעתה הוא לא איתנו עוד, מטלטלת. ליבי נשבר״.
ד״ר איתן חבר, מנהל בית חולים השרון: ״עצב גדול ירד על בית החולים, צוותי בית החולים שהכירו ועבדו עם הרופא המומים ושבורים. יהי זכרו ברוך".
19
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
