
ירי הרקטה לעבר היישוב בגלבוע | במועצה האזורית דורשים לפרוס את כיפת ברזל
בהמשך לשיגור הרקטה הבוקר (ראשון) לעבר הישוב רם און בגלבוע, ראש המועצה האזורית עובד נור דורש מצה"ל לפרוס את כיפת ברזל שתגן על יישובי המועצה.
בהודעה שיצאה מטעם המועצה האזורית, נמסר: "צה"ל מכיר היטב את המקרה, ולפי העדכון שקיבלנו מכוחות הביטחון אותה רקטה לא נחתה בשטחי ישראל, וככול הנראה התפוצצה בשטחי הרשות.
מחד, ידוע לנו בשיח ישיר ושוטף שצה"ל וכוחות הביטחון עושים עבודה מצוינת, ואנחנו מעניקים להם גיבוי מלא, מאידך, כפי שחזרנו ואמרנו יש הכרח משמעותי ודחוף בתגבור אמצעי ביטחון ומיגון הנדרשים ליישובי הגלבוע בכלל, ולסמוכי הגדר בפרט. אנו דורשים לפרוס באזורנו כיפת ברזל ולפעול באופן יזום בשטח הרשות להורדת המוטיבציה לפגיעה באזרחי המדינה.
אבקש להדגיש כי המצב במועצה הוא של שגרה מלאה.
ולצד זאת, אנו מבקשים לגלות ערנות ולדווח על אירוע חריג".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
