
מבצע "מסלול בטוח ירוק" | נתפסו אלפי אקדחים ששימשו ארגוני פשיעה
בשיתוף פעולה בין המשטרה למשרד לביטחון לאומי, לפני כשמונה חודשים, יצא לדרך מבצע "מסלול בטוח ירוק" שמטרתו היא מאבק נחוש בתופעת האלימות והפשיעה במגזר הערבי.
השבוע, המבצע חצה את רף אלף המעצרים וכעת מסתכם בכ-1,063. כמו כן, בוצע 885 חיפושים בבתים. בפן הפשיעה הכלכלית, במסגרת המבצע, נתפסו 532 כלי רכב, 336 נכסים ו-336 נכסים וקרקעות.
במקביל, נחשפו גם 8 תחנות דלק וגז פיראטיות ונתפסו 1.3 מיליארד ש"ח לשם חילוט עתידי!
במהלך פעילות המבצע, נתפסו גם אמצעי לחימה שונים: 1,219 אקדחים, 207 רובים, 476 כלי נשק לא תקניים, 1,423 חיקויי נשק, 54 רובי צייד, 436 רימונים מסוגים שונים, 195 מטעני חבלה, 3,646 כוורות זיקוקין וכ-159,195 תחמושת מסוגים שונים.
ראש המטה לתפקידים מיוחדים בחטיבת המודיעין של המשטרה, נצ"מ שמואל שרביט, אמר: ״הנתונים שעולים כאן מצביעים על קו נחוש ובלתי מתפשר שמובילה משטרת ישראל ומשמר הגבול בהתאם למדינות השר לביטחון לאומי ומפכ״ל המשטרה, נגד מחוללי הפשיעה המרכזיים ברחוב הערבי.
כך למשל תפיסות הנשק הרבות מונעות ומסכלות מידי יום קטילת חיים ומונעות את הגעת האמל״ח הלא חוקי לידיים עויינות במישור הפלילי והפעילות החבלנית העוינת. נמשיך בקו הנחוש במטרה להביא לסיכול כל אירוע של אלימות יזומה לצד יד קשה נגד סוחרי האמל״ח והכל באפס סובלנות לעיסוק בפלילים״. (צילום: ארכיון)
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
