יונתן סינדל, פלאש 90

מסתמן: יש הסכמות, בוטלה השביתה בתיכונים
מישל מחנין31.8.23
1
0
0
שר החינוך יואב קיש, יו"ר ארגון המורים רן ארז ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיעו להסכמות - והשביתה המתוכננת בתיכונים בוטלה.
השלושה סיכמו בפגישה לקבל את המתווה שהציע קיש, לפיו כל מורה יקבל תוספת של 2,000 שקלים, ובתמורה הוא ילמד שעה פרונטלית נוספת.
בנוסף, יופחתו למורים שלוש שעות פרטניות במקום שש, וההסכם ייחתם לשש שנים עם מנגנון הצמדה. התוספת תינתן בחמש פעימות, כשהראשונה במשכורת ספטמבר הקרוב.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
