
0:00 / 0:00
ראש עיריית בית שמש: "לא ניתן לקיצונים לקבוע לנו את סדר היום" | צפו
תום אברמסון30.8.23
4
0
0
לאחר שחולצה ממבנה בו הייתה נצורה בשל התפרעויות של חרדים קיצונים, ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, פרסמה הלילה (רביעי) סרטון שבו אמרה כי, "מדובר בקבוצה של קנאים שלא בדיוק אהבה את העשייה שלנו ולא בדיוק אוהבת את הכיוון שאליו אנחנו לוקחים את העיר הזאת".
"הם הפגינו וצעקו, זה היה מאוד לא נעים. אנחנו לא ניתן לסוג כזה של התנהלות לקבוע לנו סדר יום ולהשפיע עלינו. אני יודעת שהם מייצגים קבוצה קטנה. הרוב המוחלט של הציבור בעיר שלנו רוצה חיים משותפים ושקט. אסור לנו לפחד ולתת לזה להשפיע על העשייה שלנו", הוסיפה בלוך.
בלוך הייתה נצורה בתוך מבנה בשכונת רמת בית שמש ב', לשם הגיעה בכדי לעקוב מקרוב אחר בית הספר החדש של חסידות ויז'ניץ', לאחר שעשרות חרדים קיצונים ניפצו את רכבה.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
