
0:00 / 0:00
רה"מ: "מעריך את היחס החם של הרשויות הסעודיות" | צפו
מישל מחנין29.8.23
1
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) בהתייחסות לטיסת הישראלים מסעודיה: "אני מאוד מעריך את היחס החם של הרשויות הסעודיות לנוסעים הישראלים, שהמטוס שלהם נקלע למצוקה ונאלץ לנחות נחיתת חירום בג'דה".
"אני שמח שכולם חוזרים הביתה", סיכם רה"מ. כידוע, הטיסה של המטוס החלופי של חברת אייר סיישל צפויה לנחות היום בין 13:30 ל-14:00.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
