דוברות משרד משפטים

״השתמשו בכלים אסורים בחוק״ | מ״מ פרקליט המדינה לשעבר בדברים חריפים
תום אברמסון29.8.23
4
0
0
מ"מ פרקליט המדינה לשעבר, עו״ד דו אלדד, התייחס לועדת הבדיקה אשר צפויה לקום לבדיקת הרוגלות (פגסוס) ותקף את אנשי המשטרה על השימוש בתוכנות החריגות.
בריאיון לגלי ישראל, אמר אלדד: "נושא הרוגלות מחייב חקירה מעמיקה יסודית ובלתי תלויה, כזאת שתזכה לאמון הציבור. מאוד מצער שהנושא הפך למחלוקת פוליטית בין תומכי הממשלה ומתנגדיה״.
״כל מי שצועק 'דמוקרטיה' ושוחר דמוקרטיה וחירות - לא היה אמור לנוח עד שהנושא הזה יבוער עד תום״, הוסיף אלדד. ״היה כאן אירוע בו השתמשו בכלים שאסורים בחוק. זו באמת פגיעה באחד המאפיינים הבסיסיים ביותר של חברה דמוקרטית - זכות האדם לפרטיות".
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
