אתר רשמי מכבי ת"א

פתחה את הליגה ברגל ימין: מכבי ת"א הביסה בבלומפילד את מ.ס אשדוד 1:4
תום אברמסון27.8.23
1
0
0
מכבי ת"א פתחה הערב (ראשון) את העונה החדשה בליגת העל בניצחון משכנע בבלומפילד על מ.ס אשדוד החלשה 1:4, במסגרת המחזור הראשון.
ערן זהבי פתח את מסכת השערים בדקה ה-52, 7 דקות לאחר מכן בישל לרוי רביבו את השני, טימותי אוואני בשער עצמי כבש את השלישי לזכות הצהובים ופיליסיו מילסון עם השער הרביעי. אדיר לוי בדקה ה-90 צימק לזכות האורחת מעיר הנמל.
המאמן רובי קין אמר לאחר המשחק: "קצת מאוכזב שספגנו, במיוחד מאוכזב בשביל ההגנה והשוער. בכל מקרה, אנחנו ממשכים לכבוש ולנצח, אז אני מאושר. השער הראשון זה הכדורגל שאני רוצה לראות, שתי נגיעות. לא צריך שמונה או תשע נגיעות תמיד".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
