דוברות המשטרה

המחאה באשדוד: מפגינים נתפסו עם סכין ודוקרן
פז אבוחצירה23.8.23
3
0
0
במהלך המחאה הערב (רביעי) באשדוד, שני מפגינים, בשנות ה-20 לחייהם, חסמו את צומת אלטלנה ומנחם בגין, ועוררו את חשדם של השוטרים.
המפגינים עוכבו על ידי השוטרים ובחיפוש שנעשה עליהם, נמצאו סכין ודוקרן.
החשודים הועברו להמשך חקירה בתחנת המשטרה.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות אל מול מפרי הסדר, ותנקוט באפס סובלנות נגד אלימות המופנית כלפי שוטרים ואזרחים".
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
