תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת אוטובוס בתל אביב
noa magid23.8.23
0
0
0
רוכב אופנוע כבן 60 נהרג מפגיעת אוטובוס בדרך מנחם בגין בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
חובש רפואת חירום במד"א עידו שיף סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלת ראש קשה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
