
צה"ל מתגבר כוחות באוגדת יהודה ושומרון
נועה מגיד21.8.23
0
0
0
בהתאם להערכת המצב בצה"ל, הוחלט על תגבור של גדוד ושתי פלוגות באוגדת יהודה ושומרון. הכוחות יתגברו החל מהיום, יסייעו בהגנה על הגזרה, במאמץ סגירת המעגל על המחבל ויתווספו לסד״כ התגבור הקיים באיו״ש.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
