יונתן סינדל, פלאש 90

השר בן גביר: "כל הכבוד ללוחמי החטיבה לבט"פ של מג"ב על מבצע חשוב בנגב"
תום אברמסון18.8.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיבח הבוקר (שישי) את פעילות לוחמי החטיבה לבט"פ של מג"ב באזור הנגב, בשל הפעילות אותה מבצעת החטיבה במקום בימים האחרונים.
בחשבון הטוויטר שלו, כתב בן גביר: "כל הכבוד ללוחמי החטיבה לבט"פ של מג"ב על מבצע חשוב אותו הם מובילים בימים אלו באזור הנגב - במסגרת המבצע מופו וחולטו משאיות ומיליוני שקלים מעשרות בעלי עסקים תושבי רהט והנגב החייבים סכומי כסף גדולים למדינה במשך שנים".
"פעילות זו היא ללא ספק פגיעה כלכלית אנושה לחשודים, המחזקת את המשילות וההרתעה המשטרתית בדרום", הוסיף השר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
