משה שי, פלאש 90

במהלך הלילה: אסיר מבית הסוהר רימונים מת בבית חולים
תום אברמסון18.8.23
0
0
0
אסיר מבית סוהר 'רימונים', אשר היה מאושפז בבית החולים 'מאיר' מתחילת חודש יולי, מת במהלך הלילה (שישי) בבית החולים.
על פי השב"ס, האסיר בן 52, גרוש + 2, תושב אזור השרון, שפוט למאסר עולם לא קצוב בגין רצח ונכלא ביום 12.9.13.
זהו היה מאסרו הרביעי. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
