תומר ניוברג, פלאש 90

היסטוריה: הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן יצא לדרך
תום אברמסון18.8.23
0
0
0
הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן יצא הבוקר (שישי) לדרך, עם יציאתן של שלוש רכבות מתחנות בפתח תקווה ובת ים בשעה 5:40.
בימי חול הרכבת תחל את עבודתה מהשעה 5:00, ותסיים את פעילותה בין השעות 23:00 ל-24:00.
בשלב זה, יפעל הקו האדום בתדירות נמוכה של רכבת בכל שש דקות ולא כל שלוש דקות וחצי, בשל הגבלת המהירות במקטעים מסוימים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
