
0:00 / 0:00
בהכוונת שב"כ | צפו בתיעוד מפיצוץ המעבדה ומחסן המטענים הלילה ע"י כוחותינו
מישל מחנין16.8.23
0
0
0
לוחמי צה"ל ומג"ב, בהובלת כוחות הנדסה ויהל"ם, השמידו הלילה במחנה הפליטים בלאטה שבמרחב חטיבת שומרון מעבדת נפץ שהכילה שבעה מטענים מוכנים לשימוש. בנוסף, הכוחות השמידו מחסן שהכיל שמונה מטענים מוכנים לשימוש.
במהלך הפעילות ניטרלו הכוחות מטען שהונח בציר הכניסה למחנה הפליטים והיה מוכן להפעלה. בנוסף, חשודים יידו אבנים, השליכו מטענים ובוצע ירי לעבר הכוח, שהגיב בירי לעבר חמושים במרחב. אין נפגעים לכוחותינו.
בתיעוד: פיצוץ המעבדה ומחסן המטענים במהלך הלילה על ידי לוחמי צה"ל ומג"ב, בהכוונה מודיעינית של שב"כ. כמו כן, סינק של מפקד פלגת סייפן ביהל"ם, רס"ן ד'.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
