יונתן סינדל, פלאש 90

ח"כ מהליכוד: "זה לא מקובל, עד כה לא גונתה הסרבנות בידי הרמטכ"ל"
מישל מחנין16.8.23
0
0
0
ח"כ טלי גוטליב אמרה הבוקר (רביעי) כי היא "נותנת גיבוי רמטכ"ל אבל לא מוכנה להתנצל בפניו. אם רמטכ"ל שקל לפגוע בחוסן הצה"לי על ידי הודעה פומבית, אני לא מוכנה לקבל את זה".
עוד הוסיפה ח"כ טלי גוטליב: "עד כה לא גונתה הסרבנות בידי הרמטכ"ל, אני לא מקבלת את זה. אין פרות קדושות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
