נועם מושקוביץ'/דני שם טוב, דוברות הכנסת

אמסלם: "אהרון ברק, אהוד ברק ודן חלוץ צריכים להינמק בכלא"
מישל מחנין15.8.23
0
0
0
בהתייחס לתופעת הסרבנות, השר דודי אמסלם אמר היום (שלישי) כי "יש מרד בתוך צה"ל, בכל צבא רגיל מטפלים במורדים - כמו שצריך לטפל במורדים".
עוד אמר השר דודי אמסלם כי "ראש השב"כ צריך לעצור את אהרון ברק, אהוד ברק ודן חלוץ - הם צריכים להינמק עד סוף חייהם בכלא" .
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
