
רשמית: הקו האדום של הרכבת הקלה יפתח בעוד שבועיים
מישל מחנין4.8.23
0
0
0
עכשיו זה רשמי: הקו האדום של הרכבת הקלה יפתח ב-18/8, כך הנחתה היום שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב את מנכ"ל נת"ע חיים גליק.
מנכ"ל נתע עדכן לפני שעה קלה את שרת התחבורה מירי רגב, מנכ"ל המשרד משה בן זקן ואליאס מטר מנהל אגף הרכבות במשרד התחבורה, כי במהלך הבוקר הגיעו לידי החברה כל האישורים הנדרשים לפתיחת הרכבת הקלה.
מדובר באישורים הנוגעים לבטיחות ותפעול הרכבת אשר נתנו ע"י חברות גרמניות עצמאיות. בסוף הדוח המסכם שהתקבל נכתב: הקו האדום מוכן לpto (אישור הפעלה). כאמור בתום העדכון הנחתה השרה רגב על פתיחת הקו ביום שישי ה-18/8. "אין ספק שזו בשורה אדירה לתושבי גוש דן", נמסר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
