יונתן סינדל, פלאש 90

השר בן גביר: "קמפיין השיימינג של חבורת אנרכיסטים נגד שוטרי יס"מ ת"א - מזעזע וחציית כל קו אדום"
תום אברמסון29.7.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף הערב (מוצאי השבת) בחריפות את הפצת תמונות השוטרים, אשר תקפו באלימות לטענת אנשי השמאל ההזויים את המפגינים בשבוע האחרון.
בן גביר מסר: "קמפיין השיימינג וההסתה של חבורת אנרכיסטים נגד שוטרי יס"מ ת"א הגיבורים המגנים על ביטחון תושבי תל אביב ואזרחי ישראל וכבר חצי שנה פועלים במסירות מדי שבוע, לאכיפת החוק ושמירה על הסדר הציבורי, הוא מזעזע וחציית כל קו אדום.
אני מגבה את שוטרי משטרת ישראל הגיבורים ואת השוטרים הללו שמוסרים את נפשם בשטח וגם עומדים תחת מתקפות ברשתות ואני סמוך ובטוח כי הם ימשיכו לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר, כפי שעושים עד כה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
