רענן כהן

הבית הלבן בתדרוך: "נתניהו וביידן מדברים בכנות אחד עם השני"
תום אברמסון26.7.23
0
0
0
דוברת הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, התייחסה הלילה (רביעי) בתדרוך לכתבים ליחסי העבודה בין הנשיא ג׳ו ביידן לרה״מ בנימין נתניהו.
ז׳אן-פייר אמרה: "מה שאני יכולה לומר לך שוב, כפי שציינתי זה עתה, יש להם מערכת יחסים ארוכת שנים. הם מדברים בכנות אחד עם השני.
הם רק דיברו בשבוע שעבר אחד עם השני, וניהלו שיחה כנה. אני לא מתכוונת להיכנס לפרטים על מערכות היחסים שלהם". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
