
0:00 / 0:00
סמוטריץ' נשאל באולפן הפטריוטים לגבי ההתבטאות של בן גביר | צפו בתשובתו התקיפה
תום אברמסון25.7.23
0
0
0
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התארח באולפן הפטריוטים בערוץ 14 בהנחיית ינון מגל, והתייחס בין היתר לציוץ של השר איתמר בן גביר במוצאי השבת בו נכתב בהתרסה לאופוזיציה ״בר הסלטים פתוח״.
״החיבור עם בן גביר היה בלוק טכני, אנחנו מפלגות שונות עם סגנון עבודה אחר״, אמר סמוטריץ׳. ״הציוץ של בן גביר היה התבטאות אומללה, ואני חושב שגם הוא מבין את זה היום".
בנוסף, הוסיף סמוטריץ׳: ״שרטטנו כממשלה קו אדום לסרבנות. מדינה דמוקרטית מתוקנת לא יכולה לקבל מצב שבו קבוצה של קציני מילואים קושרת קשר נגד ממשלה נבחרת ועושה שימוש בפגיעה בביטחון כדי לכפות עמדה פוליטית על הכנסת והממשלה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
