נועם מושקוביץ'/דני שם טוב, דוברות הכנסת

השר אמסלם ליו"ר ההסתדרות: "אני מציע שאתה תדאג לעובדים ואנחנו נדאג לדמוקרטיה הישראלית שנלקחה בשבי"
noa magid23.7.23
0
0
0
השר דודי אמסלם הגיב להצעת המגוחכת של יו"ר ההסתדרות.
"מר ארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות, להזכירך אתה מייצג עובדים שרובם אנשי ליכוד שנאבקים על פרנסתם! סוגיית הרפורמה המשפטית אמורה להיות מוכרעת בכנסת ישראל ולא במסדרונות ההסתדרות המפא"ייניקית.
נראה לי שהתבלבלת קצת...
אתה בעצם דואג לאליטות שהפסידו את הבחירות במקום לדאוג לדלת העם. אם אתה כל כך רוצה להביא פיתרון, תדאג שהרפורמה תעבור! זה בדיוק מה שרוב העובדים המאוגדים בהסתדרות שלך רוצים ומצפים ממך.
אני מציע שאתה תדאג לעובדים ואנחנו נדאג לדמוקרטיה הישראלית שנלקחה בשבי מזה 40 שנה על ידי האליטות מהשמאל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
