יונתן סינדל, פלאש 90

בליכוד הגיבו לגנץ: "אם גנץ באמת רוצה הידברות - הוא מוזמן ללשכת רה"מ עוד הערב"
תום אברמסון19.7.23
0
0
0
ממפלגת הליכוד נמסר הערב (רביעי) בתגובה לדברי בני גנץ: "אחרי שגנץ דחה כל הצעת פשרה בבית הנשיא ופוצץ את השיחות ללא סיבה, קיווינו לשמוע ממנו הצעה רצינית. לצערנו קיבלנו עוד תכתיב".
"אם גנץ באמת רוצה הידברות ופשרה הוא מוזמן ללשכת ראש הממשלה עוד הערב", הוסיפו בליכוד. "במקום תרגילי סרק, גנץ חייב לדרוש מחבריו לאופוזיציה להתייצב עוד הערב באופן נחרץ נגד הסרבנות שמסכנת את הביטחון של כל אזרחי ישראל".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
