פלאש 90

מפקד חיל האוויר לפקודיו: "קראו לאנשי המילואים להמשיך להתייצב"
תום אברמסון18.7.23
0
0
0
מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, העביר הערב (שלישי) מסר לפקודיו, לאחר מכתב סרבני המילואים: "פורום המפקדים, תקופה מורכבת והרבה פרסומים הערב. מניח שנחווה שיח תקשורתי עצים בשבוע הקרוב. אנחנו מבררים את הפרטים אודות המכתב והמשמעויות שלו".
"עם זאת, האחריות המוטלת עלינו לא השתנתה, להמשיך בשיח פיקודי עם אנשי המילואים והסדירים", הוסיף בר. "קראו לאנשי המילואים להמשיך להתייצב. 75 שנה שחיל האוויר מספק את המטרייה האווירית לביטחון אזרחי המדינה, יחד עם אנשי המילואים היקרים לנו. חובה זו מוטלת עלינו גם היום.
המצב המבצעי בעת הזאת ידוע לכולכם - יחד, נשמור על החיל ממלכתי. יחד, נפעל לשמור על הלכידות של החיל וכשירותו. סומך עליכם - העבירו הודעה זו למפקדי הטייסות והיחידות המבצעיות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
