
0:00 / 0:00
"אחים לנשק - די להסתה": פעילי ימין בהפגנה מול ביתו של אחד ממובילי המחאה | צפו
תום אברמסון18.7.23
0
0
0
פעילי ארגון 'אם תרצו' הגיעו הבוקר (שלישי) להרצליה, להפגין מול ביתו של אייל נווה ממובילי 'אחים לנשק', במחאה על פעולות האנרכיה שמובילים בארגון השמאל.
מתן ג'רפי, רכז משימות ארצי בתנועת אם תרצו: "אייל נווה, לא מאוחר להודות בטעותך! הקדשת שנים רבות למען ביטחון ישראל, עצוב לראות כיצד הוליכו אותך בכחש להוביל מחאה בעד סרבנות ואנרכיה. די להסתה ולסרבנות של אחים לנשק!"
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
