
הרמטכ"ל ביקר בתרגיל חטיבת מילואים בצפון
noa magid12.7.23
0
0
0
ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר היום (רביעי) באימון של חטיבת המילואים "כרמלי" (2) בבסיס האימונים 'אליקים' של פיקוד הצפון, במסגרתו מתורגל תרחיש לחימה בזירה הצפונית.
במהלך הביקור הרמטכ"ל קיים שיח עם מפקדי החטיבה, והדגיש כי אל מול אתגרי הביטחון הנוכחיים יש לשמור על לכידות ואחדות בשורות צה"ל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
