יונתן סינדל, פלאש 90

קרעי על תקיפת צוות חדשות 14: ״האנרכיסטים עוברים כל גבול״
מישל מחנין11.7.23
0
0
0
שר התקשורת שלמה קרעי התייחס היום (שלישי) להודעת ערוץ 14, לפיה: ״מספר מפגינים חיבלו במצלמה של צלם ערוץ עכשיו 14 שנמצא יחד עם הכתב עתי שלו, גנבו חלק מהציוד ונמלטו מהמקום. תוגש תלונה במשטרה״.
בתגובה לתקיפת צוות חדשות 14 מסר קרעי כי ״לא תוקפים עיתונאים בישראל. האנרכיסטים ברחובות עוברים כל גבול, וגורמי האכיפה, בראשות היועמ״שית, מתעלמים או מעודדים.
זו הדמוקרטיה של מר לפיד ומיסטר גנץ, וזוהי חרפתה של האופוזיציה - המופקרת ביותר בתולדות ישראל״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
