
תוך כדי ההתפרעויות של השמאל, דנון במסר לציבור: "אחים אנחנו, אסור לשכוח"
יו"ר הליכוד העולמי, ח"כ דני דנון הודיע היום (שלישי), תוך כדי הפרות הסדר ברחבי ארצנו, כי יש לו "מסר חשוב לחברים מימין ומשמאל".
בהמשך לכך, כתב דנון: "אנחנו נמצאים בימי בין המצרים. זמן קדוש שנועד להזכיר לכולנו שכוחנו באחדותנו. האחדות בעם שלנו חזקה יותר מכל ממשלה ומכל חוק. כנסת ישראל במדינה יהודית ריבונית היא חלום הדורות, כנסת דמוקרטית שמייצגת את כל חלקי העם ומעבירה חוקים באופן דמוקרטי.
כך היה בזמן הסכמי אוסלו. כך היה בזמן הגירוש מגוש קטיף. כך היה במסירת שדה הגז שלנו ללבנון לפני שנה. צמצום מידתי של עילת הסבירות, כפי שהעברנו אתמול בקריאה ראשונה הוא לא קץ הדמוקרטיה, אלא השבת האיזון בין הרשויות השונות.
מחאה אזרחית היא לגיטימית, אבל רק בהתאם לחוק וללא סיכון חיי אדם. אני קורא מפה לכל עם ישראל - אחים אנחנו. אסור לנו לשכוח זאת לעולם".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
