דוברות מד"א

הולכת רגל נפגעה מאוטובוס בנהריה - מצבה קשה
noa magid10.7.23
0
0
0
הולכת רגל כבת 60 נפצעה באורח קשה לאחר שנפגעה מאוטובוס בשדרות הנשיא בן צבי בנהריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.
פראמדיק מד"א סהר ישי בראל סיפר: "ראינו את האישה שוכבת על הכביש כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
