יוסי אלוני, פלאש 90

דיכטר: "שבת רגועה לרה"מ - אולי הראשונה מאז החל המשפט"
מישל מחנין30.6.23
0
0
0
"שבת שלום ביבי", כתב היום (שישי) שר החקלאות וחבר הקבינט, ח"כ אבי דיכטר. עוד כתב השר דיכטר: "בית המשפט אמר את דברו השבוע בקול רם, בקול בריטון...
אין בסיס לחשדות השוחד נגד ראש הממשלה נתניהו, פסקו השופטים וקראו לאנשי הפרקליטות לסגת בהם".
בהמשך לכך, הוסיף השר: "אחרי כל כך הרבה חודשי משפט, נכון וראוי לומר לנתניהו שבת שלום, שבת רגועה - אולי הראשונה מאז החל המשפט.
מצופה גם ממתנגדיו לאחל לו זאת. בית המשפט אמר את דברו, והסיר את אבן הראשה מכתב האישום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
