חוננו

מגעים עם בכירים בקואליציה לביטול צווי המעצר המנהליים - ביהמ"ש התבקש לדחות את הדיון
noa magid29.6.23
0
0
0
בשעה זו הובאו המתיישבים שנעצרו במעצר מנהלי לדיון בבימ"ש המחוזי מרכז בלוד. בדיון חשפו עורכי דינם עדי קידר ונתי רום מארגון חוננו כי מתנהלים מגעים עם בכירים בקואליציה לביטול צווי המעצר המנהליים.
עו"ד נתי רום שיתף את ביהמ"ש במגעים: "החל משעת מסירת הצווים, החלו מגעים של סביבת העצורים, בשיתוף שורת גורמים בכירים בקואליציה, אל מול הגורמים הרלוונטים במערכת, למציאה ובחינת ביטול הצווים והמרתם בחלופות שונות. המגעים בראשיתם. אנו מבקשים מספר ימים דחייה של הדיון בטרם נקיים דיון לגופה של בקשה, שגם שם אם הוא יתקיים יהיו לנו טענות רבות, למיצוי המגעים. נזכיר כי בעבר כבר היה צו מעצר מנהלי שחתם שר הביטחון בנט ושמגעים דומים הביאו לביטול הצו ומציאת חלופה וייתרו את הדיון. נבקש לדחות את הדיון".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
