שריה דיאמנט, פלאש 90

חוננו: גלנט הודיע על הצווים לתקשורת לפני המתיישבים - עד כה אף מתיישב לא קיבל צו מעצר מנהלי
noa magid28.6.23
0
0
0
ארגון חוננו מעדכן כי עד כה לא נמסר אף צו מעצר מנהלי לאף אדם בשטחי יו"ש וכן לא לעצורים בשב"כ ולא לעורכי דינם. הארגון מדווח כי השר גלנט רץ לדווח לתקשורת כי חתם על צווים לפני שהצווים נמסרו כדין וכמקובל.
בארגון תקפו את השר: "במקום לדאוג לביטחון של אזרחי ישראל השר גלנט עסוק במשחקים תקשורתיים על גב המתיישבים ביו"ש. השר גלנט מדליף לתקשורת מלשכתו, ומתדרך עיתונאים כאחרון רודפי ההתיישבות, וזאת במקום להתנהל כמקובל, כנהוג וע"פ דין, ולמסור תחילה את הצווים באופן מסודר כחוק.
השר בהתנהלותו מוסיף חטא על פשע. הדם עוד לא יבש מהפיגועים הקשים אשר חוותה ההתיישבות רק לפני מספר ימים, ובמקום לתת ביטחון, השר בחר לפגוע באופן האנוש ביותר בזכויות אדם. בושה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
