
"אחי היקר": נחשף המכתב הראשון של נתניהו למילצ'ן
"אחי היקר, אני כותב מכתב ראשון זה כראש ממשלה אליך, ארנון. כיצד יכול אדם להביע הכרת תודה לידידות חסרת גבולות? עבורי, עבור משפחתי ועבור המדינה שלנו, אתה היית כסלע בסערה. דבר לא הרתיע אותך, דבר לא עמד בדרכך.
חוכמת עצותייך והחום שלך עזרו לי לנווט בזמנים סוערים. סגרת קצוות וסיפקת עצות יצירתיות ברגעים הקריטיים ביותר. עשית כל זאת בחוש הומור ובתשומת לב, בנחישות ברזל ונצנוץ בעיניך.
לכל זמן שהותי בתפקיד זה ולשארית חיי, לעולם לא אשכח את שעשית למעני. חברך תמיד, בנימין נתניהו"
עו''ד חדד חשף את המכתב הראשון של ראש הממשלה בכניסה לתפקיד שמוען למילצן בו הוא מודה לו על תמיכתו כשהיה במדבר הפוליטי. מה שמעיד על החברות העמוקה בין השניים.
מילצ׳ן אמר בעדותו שהמתנות שנתן הם מתוקף החברות העמוקה בינו לבין רה״מ נתניהו ולא מציפייה לקבל תמורה. המכתב נותן משנה תוקף לדברים.
מילצ׳ן: מעולם לא קיבלתי דבר מנתניהו, לא ביקשתי ממנו שום דבר וגם אם הייתי מבקש הוא לא היה נותן
עו''ד חדד: יום הולדת 60 של נתניהו, הוא חוגג עם 3 אנשים, ד"ר ברקוביץ, עו"ד שמרון ואתה. החברים הכי טובים שלו? משפחה?
מילצ'ן: בהחלט.
בהמשך העיד מילצ'ן על שיחה בינו לבין נתניהו בנוגע לחוק החלפים.
מילצ'ן: הוא מחוקק חוק חלפים מעל הראש שלי, בשביל המדינה.
עו"ד חדד: והחוק הזה נגדך?
מילצ'ן: החוק הזה נגדי, אמרתי לו ככה עושים לחבר? הוא ענה לי, אני שר האוצר, עושה את מה שטוב למדינה, לא תמיד כדאי להיות חבר שלי, לא כדאי להיות חבר שלי".
מילצ'ן: כל הכבוד לו, אני הערכתי את זה. אני הבנתי את זה שה-DNA של ביבי הוא שגם אם אתה החבר היחיד שלו, הוא לא יעזור לך.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
