תיעוד מבצעי מד"א

שני רוכבי אופנוע נפצעו קשה ובינוני בתאונת דרכים בצפון
תום אברמסון26.6.23
0
0
0
שני רוכבי אופנוע, בני 20 ו-17, נפצעו הלילה (שני) באורח קשה ובינוני בתאונת דרכים עם רכב פרטי סמוך לכפר תבור באזור הצפון.
צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו את השניים לבית חולים העמק בעפולה יחד עם חמישה נוסעי הרכב הפרטי שנפצעו קל. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
