יונתן סינדל, פלאש 90

השר קרעי: "איפה היועמ"שית, ראש השב״כ ומפכ״ל המשטרה?"
noa magid25.6.23
0
0
0
שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי אמר כי אהוד ברק אמר אתמול: ״עלינו להחריף את המאבק ולפנות אל אי-ציות אזרחי בלתי אלים. קוראים לזה גם מרי אזרחי״.
"ואני שואל: איפה היועצת המשפטית לממשלה בהרב מיארה, ראש השב״כ בר, מפכ״ל המשטרה שבתאי?
הגיע הזמן להתייחס לחוק ברצינות, לפתוח בחקירה ולהפסיק את מסע ההמרדה של אהוד ברק וחבריו.
חוק העונשין קובע מאסר של 5 שנים למי ״שעושה מעשה לשם המרדה״.
המרדה: ״(1) להביא לידי שנאה, בוז או אי נאמנות למדינה או לרשויות השלטון שלה. (2) להסית את יושבי הארץ שינסו להשיג, בדרכים לא כשרות, שינויו של דבר שיסודו בדין… (4) לעורר מדנים ואיבה בין חלקים שונים של האוכלוסין״".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
