
השר ברקת: ״המשמעות של החוק שלנו היא היסטורית״
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת מסר הבוקר (ראשון) כי הוא ״שמח לבשר שהגשנו בשעה טובה את חוק ״מה שטוב לאירופה - טוב לישראל״. חוק ייבוא חופשי לישראל החדש שהגשנו היום יעשה היסטוריה ויפתח את השערים של מדינת ישראל לעשרות אלפי מוצרים מאירופה״.
עוד הרחיב השר ברקת: ״החוק שלנו, עליו אנחנו עמלים חודשים רבים, עוקף את התקינה המיותרת, הרגולציה המומצאת, מכון התקנים והחסמים שמנעו עשרות שנים ייבוא לישראל. עם החוק החדש כל יבואן יוכל להכניס כל מוצר שעומד ברגולציה האירופאית ישירות לסופר בישראל - בלי צורך במכון התקנים, בניירת ומסמכים.
כי מה שטוב ל-750 מיליון אירופאים, טוב גם לעם ישראל. זה יאפשר תחרות אמיתית והורדת מחירים משמעותית, ללא כל הבירוקרטיה בנמלים שמנעה ייבוא. במסגרת החוק החדש יאומצו במלואם כל הרגולציות והדרקטיבות האירופאיות, דבר שייתר לגמרי את הוראות התקנים המומצאים הייחודיים שקיימים רק בישראל״.
לבסוף, סיכם השר כי ״המשמעות היא היסטורית: פתיחת השוק הישראלי לעשרות אלפי מוצרים זולים מאירופה שיכניסו תחרות אמיתית ויורידו מחירים. מה שטוב לאירופה טוב לישראל!״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
