יונתן זינדל, פלאש 90

השר בן גביר: "מחזק את כוחות הביטחון - עלינו להפגין נחישות מול האוייב"
noa magid19.6.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לפעולה בג'נין ומסר החלמה לפצועים.
"מחזק את כוחות הביטחון, ימ"ס, צה"ל ומג"ב, אשר סיכנו את חייהם ונלחמו בג'נין מול מחבלים שפלים במשך שעות. עלינו להפגין נחישות מול האוייב. בתוך כך, מתפלל להחלמת הלוחמים הפצועים, עם ישראל כולו מאחוריכם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
