דובר צה"ל

שני לוחמי צה"ל וחמישה לוחמי מג"ב נפצעו במהלך פעילות מבצעית בג'נין
נועה מגיד19.6.23
0
0
0
לוחמי ימ"ס איו"ש, מג"ב וצה"ל פועלים במרחב ג'נין לסיכול טרור. במהלך הפעילות, שני לוחמי צה"ל נפצעו באורח קל ובינוני. חמישה לוחמי מג"ב נוספים נפצעו, שניים באורח בינוני ושלושה באורח קל.
הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
