תיעוד מבצעי מד"א

צעיר אותר במצב קשה בצד הדרך סמוך לאשקלון
תום אברמסון19.6.23
0
0
0
צעיר כבן 18 אותר הבוקר (שני) שכוב בצד הדרך בכביש 4, מצומת אבא הלל סילבר לצומת ברכיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח ברזילי צעיר עם חבלות בראש ובגפיים.
פראמדיקית מד"א, אביטל קבשה: "הפצוע שכב בשול הכביש כשבסמוך אליו בשיחים היה עמוד תאורה שנעקר ממקומו. הוא היה בהכרה מעורפלת, כאוב מאוד וסבל מחבלות בראשו ובגפיים.
הענקנו לו טיפול רפואי דחוף שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במהירות לבי"ח ברזילי הסמוך כשמצבו קשה ולא יציב״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
