
0:00 / 0:00
בן גביר: "שופטי העליון שוב מוכיחים שהם סבורים שהם מחוקקי על" | צפו
מישל מחנין18.6.23
0
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הערב (ראשון) להחלטת בג"ץ בעניינו, ואמר: "לצערי שופטי בית המשפט העליון שוב מוכיחים שהם סבורים שהם מחוקקי על, מעל כנסת ישראל".
עוד הוסיף השר בן גביר ואמר: "אני פונה לראש הממשלה ואומר לו, הגיע הזמן להעביר את הרפורמה במלואה, בלי להיכנע, בלי למצמץ.
בוא נראה את כל החתרנים, את אלה שהצביעו מאחורי הפרגוד לטובת קארין אלהרר אם הם יעזו להצביע נגד הרפורמה. רפורמה עכשיו!".
כזכור, בג"ץ הוציא היום צו על תנאי נגד חוק הסמכויות של השר בן גביר, וקבע כי על המדינה להשיב לעתירה בתוך 90 יום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
