אבשלום ששוני, פלאש 90

ח"כ ביסמוט במסר לקואליציה: "להיות מאוחדים ולהעביר את הרפורמה"
מישל מחנין15.6.23
0
0
0
חבר הכנסת בועז ביסמוט מהליכוד מסר היום (חמישי) בנושא הרפורמה המשפטית: "אני מניח, ציבור יקר, שמאסתם בתירוצים של "אכלו לי, שתו לי" ואתם רוצים לדעת מה אנחנו מתכוונים לעשות ביום שאחרי".
עוד הוסיף ח"כ ביסמוט: "לכן אמרתי את זה אתמול ואחזור על זה שוב. קל מאוד להפיל אחריות ולשחק כל היום בנחשים וניחושים מי האשמים.
במשפחה יש ויכוחים ופותרים אותם בבית! אני קורא לחבריי לקואליציה, זה הזמן להיות מאוחדים ולהעביר את הרפורמה! מה שהיה אתמול נחלת העבר - אנחנו תמיד עם הפנים קדימה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
