
0:00 / 0:00
רה"מ על הרצח ליד נצרת: "נחוש להכניס את השב"כ לפעולה" | צפו
מישל מחנין8.6.23
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (חמישי) בעקבות הרצח ליד נצרת, כי הוא נחוש להכניס את השב"כ לפעולה.
ראש הממשלה נתניהו פירט: "אני מזועזע מהרצח הנורא ליד נצרת. אנחנו נחושים להפסיק את שרשרת הרציחות הללו.
נעשה זאת לא רק בתגבור המשטרה, אלא גם בסיוע של השב"כ. אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו, נגד ארגוני הפשע, נגד הרציחות הללו.
קיימתי שורה של ישיבות כבר השבוע בנושא הזה עם גורמי הביטחון, המשפט והמשטרה, ואני מתכוון להמשיך בשבוע הבא ולהגיע לתוצאה מהירה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
