דוד כהן, פלאש 90

"אין סימן למתקפת סייבר": תקלה בשרתי המרכז הרפואי זיו
מישל מחנין6.6.23
0
0
0
המרכז הרפואי זיו הודיע הבוקר (שלישי) כי "החל מהלילה קיימת תקלה טכנית בשרתי המרכז הרפואי זיו".
בהמשך לכך, נמסר כי "המרכז הרפואי משמר שגרה וממשיך בטיפולים כרגיל - מלבד מקרים נקודתיים. כרגע מערכות המיילים והטלפוניה אינן עובדות גם כאמצעי זהירות נוסף.
הנהלת בית החולים יחד עם נציגי משרד הבריאות עוקבים כל העת וצוותי המחשוב ואנשי המקצוע פועלים כדי לתקן את הבעיה".
לבסוף נמסר: "חשוב לציין שבשלב זה אין סימן למתקפת סייבר אלא לבעיית תשתית נקודתית. אנו מתנצלים אי נוחות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
