
הנתונים מוכיחים: אזרחים נושאי נשק מצילים חיים | לפרטים
רצו לקלל ויצאו מברכים: העמותה לקידום תרבות הנשק בישראל פרסמה כי ע"פ הנתונים שהציגו לאחרונה גלובס, "ניתן לראות בבירור שככל שיש יותר אזרחים נושאי נשק (כמו באיו"ש) מעורבותם בניטרול מחבלים, סיום פיגועים והצלת חיים גדולה יותר".
יו"ר העמותה, איציק צ'יפרוט מסר: "מודה ליו"ר הוועדה לביטחון לאומי ח"כ צביקה פוגל על התמיכה בזכות לשאת נשק בישראל וההזדמנות ההוגנת להשמיע את עמדתנו בשם למעלה מ-15,000 תומכי העמותה בדיונים בוועדה בראשותו.
בזכות עבודה קשה ומאומצת שלנו אנו רואים יותר ויותר חברי כנסת ושרים בממשלה מצטרפים לתפיסת העמותה ואף חלקם בוחרים לשאת נשק בעצמם להגנה עצמית. אתחיל מהוותיקים שבחבורה יו"ר הכנסת אמיר אוחנה (שהקים את השדולה למען ההגנה העצמית בכנסת הקודמת ובזו שלפניה) וח"כ שרן השכל דרך השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר החינוך יואב קיש, שר החוץ אלי כהן, שר המדע אופיר אקוניס, שר הכלכלה ניר ברקת, סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי, ח"כ יצחק קרויזר, ח"כ בועז ביסמוט ועד היורה הספורטיבית החדשה השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן שהשתתפה ממש לאחרונה בטקס סיום העונה של מועדון אלון במטווח הולנדר כפ"ס".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
