איחוד הצלה

נער בן 17 הוכש על ידי נחש - מצבו בינוני
תום אברמסון5.6.23
0
0
0
נער כבן 17 פונה הלילה (שני) באורח בינוני למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, לאחר שהוכש עלי ידי נחש.
צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים כשמצבו יציב עם סימני הכשה. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
