
ח"כ בוארון למנהלי הבנקים: "אתם קורעים לעם ישראל את הצורה"
ח"כ אביחי בוארון למנהלי הבנקים בדיון בוועדת הכספים על רווחי הבנקים: "אתם קורעים לעם ישראל את הצורה, זה לא קפיטליזם, זו חזירות".
בוארון אמר: "בימים האחרונים רציתי להגדיל את מסגרת האשראי. ההגדלה אושרה ואז הגענו לשלב החתימה. אלא שאז גיליתי לתדהמתי שהריבית עומדת על 10.95 אחוז לשנה! פלוס פריים 6.25! מעל 17 אחוז לשנה, אמרה לי הפקידה אין לי מה לעשות. ויתרתי על האשראי, תודה רבה.
צריך להבין אוכלוסייה חלשה נרמסת תחת אחוזי הריביות המשוגעים האלה. זה לא קפיטליזם זו חזירות. אתם הבנקים חושבים שהציבור לא יעמוד על נפשו כשהוא צריך לשלם 17 אחוז?! לא צריך לשבור את הלקוח שלכם. הציבור הוא הספק שלכם. הוא נותן לכם סחורה, כסף, ואתם לוקחים את הסחורה הזאת וקורעים לו את הצורה. אנחנו בבית הזה נשנה את הכללים, נחיל רגולציה ונעצור את הטרוף הזה״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
