Miriam Alster/FLASH

השר קיש: "נציגי האופוזיציה מנסים ליישר קו עם מנהיגי המחאה הקיצוניים"
תום אברמסון1.6.23
0
0
0
שר החינוך יואב קיש התייחס הבוקר (חמישי) לאפשרות של פיצוץ המו"מ בבית הנשיא, על רקע חילוקי הדעות עם נציגי האופוזיציה.
בריאיון לרשת ב', אמר קיש: "מנהיגי המחאה הקיצוניים, שמחפשים לשרוף את המועדון, את מדינת ישראל - לא מתאים להם השיח הזה".
"להרגשתי, נציגי האופוזיציה מנסים ליישר איתם קו", הוסיף קיש.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
