קובי גדעון /לע"מ

רה"מ נתניהו בניחום אבלים אצל משפחתו של הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל: "אבדה גדולה מאוד" | צפו
תום אברמסון31.5.23
0
0
0
רה"מ בנימין נתניהו הגיע היום (רביעי) לניחום אבלים בעיר בני ברק, אצל משפחת הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל, מנהיג הציבור הליטאי, נשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה ונשיא ועד הישיבות.
נתניהו אמר למשפחת הרב ולתלמידיו: "זו אבדה גדולה מאוד. הוא עשה עלי רושם עצום, אני לא אומר את זה מן השפה אל החוץ, הוא דיבר מעמקי ליבו על המחויבות שלו לחינוך, הוא ראה בזה אני חושב חוט הקיום".
עוד הוסיף רה"מ: "אדם בשיעור קומה כזה, זו זכות לדבר איתו, כל דקה שאתם התלמידים הייתם במחיצתו זו זכות גדולה. ראש הממשלה נתניהו בניחום אבלים אצל משפחתו של הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל: "זו אבדה גדולה מאוד"בעזרת ה’, שלא תדעו עוד צער".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
