
סיכמו להמשיך לחזק את היחסים: רה"מ נתניהו בירך את ארדואן על ניצחונו בבחירות
מישל מחנין29.5.23
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שני) בטלפון עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן ובירך אותו על ניצחונו בבחירות.
שני המנהיגים סיכמו להמשיך לחזק את היחסים בין שתי המדינות ולהביא אותם לשיאים חדשים.
נשיא טורקיה שב והודה על הסיוע הישראלי בחילוץ והצלה בעקבות רעידת האדמה שפקדה את טורקיה לאחרונה.
ראש הממשלה נתניהו אמר לנשיא טורקיה שהוא מחוייב להרחיב את מעגל השלום של מדינת ישראל ולחזק את היחסים בין ישראל וטורקיה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
